Copyright 2017 - Custom text here

Πρόγραμμα Σπουδών

 

studies banner

Το Πρόγραμμα Σπουδών περιλαμβάνει εννέα (09) θεωρητικά μαθήματα καθώς και την εκπόνηση Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας τα οποία κατανέμονται σε τρία (03) ακαδημαϊκά εξάμηνα σπουδών και αντιστοιχούν σε συνολικά ενενήντα (90) πιστωτικές μονάδες (ECTS). Τα περιεχόμενα σπουδών των μεταπτυχιακών μαθημάτων είναι αυτόνομα, χωρίς καμία εξάρτηση μεταξύ τους και η διδασκαλία τους έχει διάρκεια δεκατριών (13) εβδομάδων η οποία καταλήγει την 14η εβδομάδα στην τελική εξέταση του κάθε μαθήματος. 

 

 

 Δείτε παρακάτω τα Αναλυτικά Περιγράμματα Μαθημάτων

 {slider title="> Πληροφοριακά Συστήματα Αυτοματισμού" class="info" open="false"}

{tab title="Γενικά" class="info"}

Κωδικός Μαθήματος: 6001001
Εξάμηνο Σπουδών: Χειμερινό
Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας: 3
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS): 7,5
Γλώσσα Διδασκαλίας & Εξετάσεων: Ελληνική
Τύπος Μαθήματος: Επιστημονικής Περιοχής & Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Αυτοτελείς Διδακτικές Δραστηριότητες: Διάφορες Μορφές Διδασκαλίας (Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λ.π.)
Διδακτική Ομάδα: Δημήτριος Τσελές (Καθηγητής) - Χρήστος Δρόσος (Ειδικό Διδακτικό Προσωπικό)
Ιστοσελίδα Μαθήματος:  

{tab title="Μαθησιακά Αποτελέσματα" class="info"}

Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι ικανοί να:

  • Περιγράψουν με σαφήνεια ένα Πληροφοριακό Σύστημα Αυτοματισμού (Π.Σ.Α.), να προσδιορίσουν τα μέρη του και να αναλύσουν τις επιμέρους λειτουργίες του.
  • Κατανοήσουν, ερμηνεύσουν και περιγράψουν αναλυτικά τις πληροφοριακές ανάγκες ενός παραγωγικού οργανισμού.
  • Εκπονήσουν μελέτη σκοπιμότητας για την ανάπτυξη και εγκατάσταση ενός Π.Σ.Α.
  • Αναλύσουν, σχεδιάσουν, αναπτύξουν, εγκαταστήσουν, υποστηρίξουν και επιβλέψουν τη λειτουργία όλων των συνιστωσών ενός Π.Σ.Α.
  • Συνθέσουν, οργανώσουν, εγκαταστήσουν, υποστηρίξουν και επιβλέψουν τη λειτουργία του ολοκληρωμένου Π.Σ.Α.
  • Αξιολογήσουν και μετρήσουν τις επιδόσεις ενός ολοκληρωμένου Π.Σ.Α.
  • Ανακαλύψουν, μελετήσουν και επιλύσουν προβλήματα κατά τη λειτουργία ολοκληρωμένου Π.Σ.Α.
  • Συμβάλλουν στη βελτίωση της λειτουργίας υφιστάμενων Π.Σ.Α.
  • Ερευνήσουν, μελετήσουν, αναπτύξουν, οργανώσουν και προωθήσουν καινοτόμα Π.Σ.Α. για διάφορες εφαρμογές.

Γενικές Ικανότητες

  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών , με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών και ειδικά: Μελέτη αναγκών πληροφοριακών παραγωγικού οργανισμού, κατάρτιση μελέτης σκοπιμότητας για την εγκατάσταση και αξιοποίηση Π.Σ.Α. Σχεδίαση, ανάπτυξη, εγκατάσταση, υποστήριξη και επίβλεψη της λειτουργίας Π.Σ.Α.
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις: Αξιολόγηση, εκσφαλμάτωση και βελτίωση της λειτουργίας Π.Σ.Α.
  • Λήψη Αποφάσεων: Σύνθεση και αρμονική λειτουργία των συνιστωσών Π.Σ.Α.
  • Αυτόνομη εργασία: Γνώση των κανονισμών, πρωτοκόλλων και ηθικών ζητημάτων κατά την ανάπτυξη καινοτομίας.
  • Ομαδική εργασία: Ικανότητα διαλόγου, κριτικής- αυτοκριτικής και δέσμευση για υλοποίηση συμφωνίας.
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον: Επικοινωνιακή ικανότητα σε διεθνείς γλώσσες, σεβασμό στη διαφορετικότητα, την πολυπολιτισμικότητα, το περιβάλλον και επίδειξη επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας.
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον: Ικανότητα αντίληψης προβλημάτων και αναγκών των παραγωγικών συστημάτων και γνώση μεθόδων επίλυσης.
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών: Προαγωγή ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης για ανάπτυξη νέων στρατηγικών προσεγγίσεων.

{tab title="Περιεχόμενο Μαθήματος" class="info"}

  • Ανάλυση Πληροφοριακών Αναγκών Παραγωγικού Οργανισμού. Είδη, συνιστώσες και λειτουργία Π.Σ.Α.
  • Κατηγορίες Π.Σ.Α.
  • Μελέτη σκοπιμότητας ανάπτυξης Π.Σ.Α.
  • Ανάπτυξη Π.Σ.Α.
  • Προσδιορισμός χαρακτηριστικών συνιστωσών Π.Σ.Α.
  • Ενοποιημένη γλώσσα προτυποποίησης Π.Σ.Α.
  • Πρότυπα συστήματα αυτοματοποίησης
  • Ολοκληρωμένα Π.Σ.Α.
  • Σχεδίαση, ανάπτυξη και προγραμματισμός Ολοκληρωμένου Π.Σ.Α.
  • Βελτίωση και εκσυγχρονισμός Ολοκληρωμένου Π.Σ.Α.
  • Εποπτεία, συντήρηση και ανάκτηση ελέγχου λειτουργίας Π.Σ.Α.
  • Ολοκληρωμένη  μελέτη ανάπτυξης, εγκατάστασης και λειτουργίας Ολοκληρωμένου Π.Σ.Α.
  • Μελέτη περίπτωσης

{tab title="Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση" class="info"}

Τρόπος Παράδοσης: Πρόσωπο με πρόσωπο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών: Χρήση Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία, επικοινωνία και συμβουλευτική
   
Οργάνωση Διδασκαλίας:
Δραστηριότητα Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 120
Ανάλυση Αναγκών 20
Μελέτη Σκοπιμότητας 20
Προτυποποίηση 20
Μελέτη Περίπτωσης 20
Σύνολο Μαθήματος 200
   
Αξιολόγηση Φοιτητών:
Γραπτή Εργασία:Ανάλυση Αναγκών 10%
Γραπτή Εργασία:Μελέτη Σκοπιμότητας 10%
Γραπτή Εργασία:Προτυποποίηση 10%
Γραπτή Εργασία και Δημόσια Παρουσίαση:Μελέτη Περίπτωσης 10%
Γραπτή Εξέταση:Τελική Εξέταση 60%

{tab title="Συνιστώμενη Βιβλιογραφία" class="info"}

  • «Εισαγωγή στην επιστήμη των υπολογιστών» , Ν. Αλεξανδρής, Β.Σ.Μπελεσιώτης, Θ. Παναγιωτόπουλος, ISBN: 978-960-7996-17-8
  • «Εισαγωγή στην πληροφορική» , Ν. Αλεξανδρής, Β.Σ.Μπελεσιώτης, Θ. Παναγιωτόπουλος, ISBN: 960-7996-01-1
  • «Εισαγωγή στο ηλεκτρονικό εμπόριο e-επιχειρείν» , Γρηγόρης Π. Χονδροκούκης, ISBN: 978-960-7996-19-0
  • «Συστήματα Υποστήριξης Αποφάσεων» , , Γρηγόρης Π. Χονδροκούκης, ISBN: 978-960-7996-23-7
  • «Αντικειμενοστραφής τεχνολογία λογισμικού» , Μαρία Κ. Βίρβου , ISBN: 978-960-7996-45-9
  • «Αρχές και εφαρμογές σημάτων και συστημάτων» , Γ. Τσιχριτζής, Χ. Δουληγέρης, ISBN:978-960-7996-50-3
  • «Πληροφοριακά συστήματα: Οργάνωση, μεθοδολογία, εφαρμογές» ,Τασόπουλος, Αναστάσιος ISBN13: 9789603516262
  • «Πληροφοριακά συστήματα και ομαδικές αποφάσεις Μεθοδολογία και εφαρμογή» , Ριγόπουλος  Γιώργος, ISBN13: 9789606759215
  • «Πληροφοριακά συστήματα Από τη θεωρία στην πράξη» Παπαθανασίου  Ελευθέριος Α., Καρδαράς  Δημήτριος Κ. , ISBN13: 9789608249868
  • «Πρακτικά θέματα ασφάλειας πληροφοριακών συστημάτων και εφαρμογών» , Πολέμη Νινέτα, Καλιοντζόγλου Αλέξανδρος, ISBN13: 9789606759154
  • «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων» , Τσελές Δημήτριος , ISBN: 978-960-8165-37-3
  • «CAD – CAM» , Τσελές Δημήτριος , ISBN: 978-960-8165-60-1
  • «Εφαρμογές Συστημάτων Συλλογής Δεδομένων», Δ. Πυρομάλης, Δ. Τσελές,
  • «Τεχνολογία λογισμικού» Γιακουμάκης, Μανόλης, Διαμαντίδης, Νίκος, ISBN13: 9789603517832

{tab title="pdf icon" class="info"}

{slider title="> Σχεδίαση Επικοινωνιακών Συστημάτων Αυτοματισμού" class="info"}

{tab title="Γενικά" class="info"}

Κωδικός Μαθήματος: 6001002
Εξάμηνο Σπουδών: Χειμερινό
Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας: 3
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS): 7,5
Γλώσσα Διδασκαλίας & Εξετάσεων: Ελληνική / Αγγλική
Τύπος Μαθήματος: Επιστημονικής Περιοχής & Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Αυτοτελείς Διδακτικές Δραστηριότητες: Διάφορες Μορφές Διδασκαλίας (Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λ.π.)
Διδακτική Ομάδα: Δημήτριος Κάντζος (Επίκουρος Καθηγητής)
Ιστοσελίδα Μαθήματος:  

{tab title="Μαθησιακά Αποτελέσματα" class="info"}

Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι ικανοί να:

  • Περιγράψουν με σαφήνεια ένα επικοινωνιακό σύστημα, να προσδιορίσουν τα μέρη του και να αναλύσουν τις επιμέρους λειτουργίες του.
  • Εκπονήσουν μελέτη σκοπιμότητας για την ανάπτυξη και εγκατάσταση ενός επικοινωνιακού συστήματος.
  • Αναλύσουν, σχεδιάσουν, αναπτύξουν, εγκαταστήσουν, υποστηρίξουν και επιβλέψουν τη λειτουργία όλων των συνιστωσών ενός επικοινωνιακού συστήματος.
  • Συνθέσουν, οργανώσουν, εγκαταστήσουν, υποστηρίξουν και επιβλέψουν τη λειτουργία του ολοκληρωμένου επικοινωνιακού συστήματος.
  • Αξιολογήσουν και μετρήσουν τις επιδόσεις ενός επικοινωνιακού συστήματος.
  • Ανακαλύψουν, μελετήσουν και επιλύσουν προβλήματα κατά τη λειτουργία ενός επικοινωνιακού συστήματος.
  • Συμβάλλουν στη βελτίωση της λειτουργίας υφιστάμενων επικοινωνιακών συστημάτων.
  • Ερευνήσουν, μελετήσουν, αναπτύξουν, οργανώσουν και προωθήσουν καινοτόμα επικοινωνιακά συστήματα για διάφορες εφαρμογές.

Γενικές Ικανότητες

  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών , με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών και ειδικά: Μελέτη επικοινωνιακών αναγκών, κατάρτιση μελέτης σκοπιμότητας για την εγκατάσταση και αξιοποίηση επικοινωνιακών συστημάτων, σχεδίαση, ανάπτυξη, εγκατάσταση, υποστήριξη και επίβλεψη της λειτουργίας των επικοινωνιακών συστημάτων.
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις: Αξιολόγηση, εκσφαλμάτωση και βελτίωση της λειτουργίας των επικοινωνιακών συστημάτων.
  • Λήψη Αποφάσεων: Σύνθεση και αρμονική λειτουργία των συνιστωσών των επικοινωνιακών συστημάτων.
  • Αυτόνομη εργασία: Γνώση των κανονισμών, πρωτοκόλλων και ηθικών ζητημάτων κατά την ανάπτυξη καινοτομίας.
  • Ομαδική εργασία: Ικανότητα διαλόγου, κριτικής- αυτοκριτικής και δέσμευση για υλοποίηση συμφωνίας.
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον: Επικοινωνιακή ικανότητα σε διεθνείς γλώσσες, σεβασμό στη διαφορετικότητα, την πολυπολιτισμικότητα, το περιβάλλον και επίδειξη επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας.
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον: Ικανότητα αντίληψης προβλημάτων και αναγκών των επικοινωνιακών συστημάτων και γνώση μεθόδων επίλυσης.
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών: Προαγωγή ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης για ανάπτυξη νέων στρατηγικών προσεγγίσεων. 

{tab title="Περιεχόμενο Μαθήματος" class="info"}

  • Βασική θεωρία σημάτων: αναλογικά και ψηφιακά σήματα, Μετασχηματισμοί Συχνότητας
  • Επικοινωνιακά Συστήματα: βασική αρχιτεκτονική συστήματος, το φυσικό επίπεδο, το ΜΑCεπίπεδο, πρωτόκολλα δέσμευσης καναλιού, πολυπλεξία διαίρεσης χρόνου, πολυπλεξία διαίρεσης συχνότητας, πολυπλεξία διαίρεσης κώδικα.
  • Μετάδοση στις Επικοινωνίες: θεωρία πληροφορίας, βασικές τεχνικές μετάδοσης, τεχνικές ενσύρματης μετάδοσης, τεχνικές ασύρματης μετάδοσης.
  • Διάδοση σε διάφορα μέσα: διάδοση στον αέρα, θεωρία κεραιών, διάδοση σε οπτικές ίνες, τεχνολογία και είδη οπτικών ινών.
  • Κωδικοποίηση καναλιού:  Κώδικες ανίχνευσης και διόρθωσης λαθών.
  • Σχεδίαση βασικού επικοινωνιακού συστήματος σε υπολογιστικό περιβάλλον.

{tab title="Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση" class="info"}

Τρόπος Παράδοσης: Πρόσωπο με πρόσωπο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών:

Διδασκαλία με χρήση Τ.Π.Ε., εργαστηριακή εκπαίδευση με χρήση Τ.Π.Ε.,

ηλεκτρονική επικοινωνία και υποβολή εργασιών

   
Οργάνωση Διδασκαλίας:
Δραστηριότητα Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 120
Μελέτη Σκοπιμότητας 80
Σύνολο Μαθήματος 200
   
Αξιολόγηση Φοιτητών:
Γραπτή Εργασία:Μελέτη Σκοπιμότητας 40%
Τελική Γραπτή Εξέταση 60%

{tab title="Συνιστώμενη Βιβλιογραφία" class="info"}

  • W. Stallings, Data and Computer Communications, 8th  Edition (2011), Pearson Education International
  • B.A. Forouzan,  Data Communications and Networking 5th Ed, McGraw-Hill, 2012
  • A. Bateman, Digital communications, Prentice Hall, 1999
  • W. Stallings, Wireless Communications & Networks, 2nd Edition, Pearson Education International 

{tab title="pdf icon" class="info"}

{slider title="> Ανάλυση Τεχνολογικά Προηγμένων Εφαρμογών" class="info"}

{tab title="Γενικά" class="info"}

Κωδικός Μαθήματος: 6001003
Εξάμηνο Σπουδών: Χειμερινό
Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας: 3
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS): 7,5
Γλώσσα Διδασκαλίας & Εξετάσεων: Ελληνική
Τύπος Μαθήματος: Επιστημονικής Περιοχής & Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Αυτοτελείς Διδακτικές Δραστηριότητες: Διάφορες Μορφές Διδασκαλίας (Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λ.π.)
Διδακτική Ομάδα: Δημήτριος Δημογιαννόπουλος (Επίκουρος Καθηγητής) - Σουλτάνα Βασιλειάδου (Καθηγήτρια Εφαρμογών)
Ιστοσελίδα Μαθήματος:  

{tab title="Μαθησιακά Αποτελέσματα" class="info"}

Ολοκληρώνοντας το μάθημα, οι φοιτητές θα είναι ικανοί:

Γενικές Ικανότητες

{tab title="Περιεχόμενο Μαθήματος" class="info"}

{tab title="Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση" class="info"}

Τρόπος Παράδοσης: Πρόσωπο με πρόσωπο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών: Χρήση Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία, επικοινωνία και συμβουλευτική
   
Οργάνωση Διδασκαλίας:
Δραστηριότητα Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις & Διαδραστική Διδασκαλία 120
Εκπόνηση & Συγγραφή Εργασίας 80
Σύνολο Μαθήματος 200
   
Αξιολόγηση Φοιτητών:
Γραπτές Εργασίες και Δημόσια Παρουσίαση τους: 40%
Τελική Γραπτή Εξέταση 60%

{tab title="Συνιστώμενη Βιβλιογραφία" class="info"}

 {tab title="pdf icon" class="info"}

{slider title="> Αυτοματισμοί στη Βιομηχανική Παραγωγή/ Μηχατρονική" class="info"}

{tab title="Γενικά" class="info"}

Κωδικός Μαθήματος: 6001004
Εξάμηνο Σπουδών: Χειμερινό
Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας: 3
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS): 7,5
Γλώσσα Διδασκαλίας & Εξετάσεων: Ελληνική / Αγγλική
Τύπος Μαθήματος: Επιστημονικής Περιοχής & Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Αυτοτελείς Διδακτικές Δραστηριότητες: Διάφορες Μορφές Διδασκαλίας (Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λ.π.)
Διδακτική Ομάδα: Γεώργιος Χαμηλοθώρης (Επίκουρος Καθηγητής) - Μιχαήλ Παπουτσιδάκης (Επίκουρος Καθηγητής)
Ιστοσελίδα Μαθήματος:  

{tab title="Μαθησιακά Αποτελέσματα" class="info"}

Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι ικανοί να:

Γενικές Ικανότητες

{tab title="Περιεχόμενο Μαθήματος" class="info"}

Ένα από τα χαρακτηριστικά για τα οποία διακρίνονται τα ολοκληρωμένα βιομηχανικά και μηχατρονικά συστήματα είναι η αντικατάσταση ορισμένων μηχανικών μερών από αντίστοιχα ηλεκτρονικά. Αυτό παρέχει στον μηχανικό/χρήστη μεγαλύτερα περιθώρια ευελιξίας τόσο στον σχεδιασμό όσο και στη λειτουργικότητα του συστήματος. Μερικά ακόμα χαρακτηριστικά είναι η αύξηση της ταχύτητας λειτουργίας, η ακρίβεια της απόδοσης του συστήματος και η ικανότητα συλλογής και επεξεργασίας δεδομένων. Η συνεργασία διαφορετικών τμημάτων της επιστήμης και η συνδυασμένη επιλογή των καταλληλότερων τεχνικών λύσεων αποτελεί τον κύριο κορμό των περιεχομένων  του μαθήματος, τα οποία συνοψίζονται ως εξής:

{tab title="Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση" class="info"}

Τρόπος Παράδοσης: Πρόσωπο με πρόσωπο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών:

Διδασκαλία με χρήση Τ.Π.Ε., εργαστηριακή εκπαίδευση με χρήση Τ.Π.Ε.,

ηλεκτρονική επικοινωνία και υποβολή εργασιών

   
Οργάνωση Διδασκαλίας:
Δραστηριότητα Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 120
Εξαμηνιαία Εργασία 80
Σύνολο Μαθήματος 200
   
Αξιολόγηση Φοιτητών:
Εξαμηνιαία Εργασία 40%
Τελική Γραπτή Εξέταση 60%

{tab title="Συνιστώμενη Βιβλιογραφία" class="info"}

{tab title="pdf icon" class="info"}

{slider title="> Εφαρμογές Βιομηχανικού και Λειτουργικού Ελέγχου" class="info"}

Εφαρμογές Βιομηχανικού και Λειτουργικού Ελέγχου

{tab title="Γενικά" class="info"}

Κωδικός Μαθήματος: 6002001
Εξάμηνο Σπουδών: Εαρινό
Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας: 3
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS): 7,5
Γλώσσα Διδασκαλίας & Εξετάσεων: Ελληνική / Αγγλική
Τύπος Μαθήματος: Επιστημονικής Περιοχής & Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Αυτοτελείς Διδακτικές Δραστηριότητες: Διάφορες Μορφές Διδασκαλίας (Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λ.π.)
Διδακτική Ομάδα: Κωνσταντίνος Αλαφοδήμος (Καθηγητής) - Γρηγόριος Νικολάου (Καθηγητής Εφαρμογών)
Ιστοσελίδα Μαθήματος:  

{tab title="Μαθησιακά Αποτελέσματα" class="info"}

Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι ικανοί να:

Γενικές Ικανότητες

{tab title="Περιεχόμενο Μαθήματος" class="info"}

{tab title="Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση" class="info"}

Τρόπος Παράδοσης: Πρόσωπο με πρόσωπο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών: Διδασκαλία με χρήση Τ.Π.Ε., εργαστηριακή εκπαίδευση με χρήση Τ.Π.Ε., ηλεκτρονική επικοινωνία και υποβολή εργασιών
   
Οργάνωση Διδασκαλίας:
Δραστηριότητα Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 120
Εκπόνηση Μελέτης 40
Συγγραφή Εργασίας 40
Σύνολο Μαθήματος 200
   
Αξιολόγηση Φοιτητών:
Γραπτή Εργασία 60%
Τελική Γραπτή Εξέταση 40%

{tab title="Συνιστώμενη Βιβλιογραφία" class="info"}

Μπορείτε να κατεβάσετε το Περίγραμμα του Μαθήματος σύμφωνα με το πρότυπο της ΑΔΙΠ σε μορφή pdf ΕΔΩ  pdf icon

{slider title="> Ανάπτυξη Καινοτομικών Συστημάτων Αυτοματισμού" class="info"}

{tab title="Γενικά" class="info"}

Κωδικός Μαθήματος: 6002002
Εξάμηνο Σπουδών: Εαρινό
Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας: 3
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS): 7,5
Γλώσσα Διδασκαλίας & Εξετάσεων: Ελληνική
Τύπος Μαθήματος: Επιστημονικής Περιοχής & Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Αυτοτελείς Διδακτικές Δραστηριότητες: Διάφορες Μορφές Διδασκαλίας (Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λ.π.)
Διδακτική Ομάδα: Δημήτριος Τσελές (Καθηγητής) - Δημήτριος Πυρομάλης (Καθηγητής Εφαρμογών) - Μυροφόρα Πηλακούτα (Επίκουρη Καθηγήτρια)
Ιστοσελίδα Μαθήματος:  

{tab title="Μαθησιακά Αποτελέσματα" class="info"}

Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι ικανοί να:

Γενικές Ικανότητες

{tab title="Περιεχόμενο Μαθήματος" class="info"}

{tab title="Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση" class="info"}

Τρόπος Παράδοσης: Πρόσωπο με πρόσωπο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών: Χρήση Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία, επικοινωνία και συμβουλευτική
   
Οργάνωση Διδασκαλίας:
Δραστηριότητα Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις & Εργαστηριακή Άσκηση  120
Ανάλυση Αναγκών 20
Μελέτη Σκοπιμότητας 20
Σχεδίαση Κ.Σ.Α. 20
Μελέτη Περίπτωσης 20
Σύνολο Μαθήματος 200
   
Αξιολόγηση Φοιτητών:
Ανάλυση Αναγκών 10%
Μελέτη Σκοπιμότητας 10%
Σχεδίαση Κ.Σ.Α. 10%
Μελέτη Περίπτωσης 10%
Τελική Γραπτή Εξέταση 60%

{tab title="Συνιστώμενη Βιβλιογραφία" class="info"}

Μπορείτε να κατεβάσετε το Περίγραμμα του Μαθήματος σύμφωνα με το πρότυπο της ΑΔΙΠ σε μορφή pdf ΕΔΩ  pdf icon

{slider title="> Αυτοματοποιημένες Διαδικασίες Διαχείρισης Υλικών" class="info"}

{tab title="Γενικά" class="info"}

Κωδικός Μαθήματος: 6002003
Εξάμηνο Σπουδών: Εαρινό
Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας: 3
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS): 7,5
Γλώσσα Διδασκαλίας & Εξετάσεων: Ελληνική / Αγγλική
Τύπος Μαθήματος: Επιστημονικής Περιοχής & Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Αυτοτελείς Διδακτικές Δραστηριότητες: Διάφορες Μορφές Διδασκαλίας (Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λ.π.)
Διδακτική Ομάδα: Γεώργιος Χαμηλοθώρης (Καθηγητής) - Μιχαήλ Παπουτσιδάκης (Επίκουρος Καθηγητής)
Ιστοσελίδα Μαθήματος:  

{tab title="Μαθησιακά Αποτελέσματα" class="info"}

Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι ικανοί να:

Γενικές Ικανότητες

{tab title="Περιεχόμενο Μαθήματος" class="info"}

{tab title="Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση" class="info"}

Τρόπος Παράδοσης: Πρόσωπο με πρόσωπο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών: Διδασκαλία με χρήση Τ.Π.Ε., εργαστηριακή εκπαίδευση με χρήση Τ.Π.Ε., ηλεκτρονική επικοινωνία και υποβολή εργασιών
   
Οργάνωση Διδασκαλίας:
Δραστηριότητα Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις θεωρίας & Ασκήσεις Πράξης 120
Εκπόνηση Εξαμηνιαίας Εργασίας 80
Σύνολο Μαθήματος 200
   
Αξιολόγηση Φοιτητών:
Γραπτή Εργασία 40%
Τελική Γραπτή Εξέταση 60%

{tab title="Συνιστώμενη Βιβλιογραφία" class="info"}

Μπορείτε να κατεβάσετε το Περίγραμμα του Μαθήματος σύμφωνα με το πρότυπο της ΑΔΙΠ σε μορφή pdf ΕΔΩ  pdf icon

{slider title="> Μεθευρετικές Τεχνικές Βελτιστοποίησης" class="info"}

{tab title="Γενικά" class="info"}

Κωδικός Μαθήματος: 6002004
Εξάμηνο Σπουδών: Εαρινό
Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας: 3
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS): 7,5
Γλώσσα Διδασκαλίας & Εξετάσεων: Ελληνική / Αγγλική
Τύπος Μαθήματος: Επιστημονικής Περιοχής & Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Αυτοτελείς Διδακτικές Δραστηριότητες: Διάφορες Μορφές Διδασκαλίας (Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λ.π.)
Διδακτική Ομάδα: Θεόδωρος Γκανέτσος (Καθηγητής) - Χρήστος Δρόσος (Ειδικό Διδακτικό Προσωπικό)
Ιστοσελίδα Μαθήματος:  

{tab title="Μαθησιακά Αποτελέσματα" class="info"}

Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι ικανοί να:

Γενικές Ικανότητες

{tab title="Περιεχόμενο Μαθήματος" class="info"}

{tab title="Διδακτικές και Μαθησιακές Μέθοδοι - Αξιολόγηση" class="info"}

Τρόπος Παράδοσης: Πρόσωπο με πρόσωπο
Χρήση Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών: Διδασκαλία με χρήση Τ.Π.Ε., εργαστηριακή εκπαίδευση με χρήση Τ.Π.Ε., ηλεκτρονική επικοινωνία και υποβολή εργασιών
   
Οργάνωση Διδασκαλίας:
Δραστηριότητα Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου
Διαλέξεις 120
Εργαστηριακές Ασκήσεις 40
Εκπόνηση Εργασίας 40
Σύνολο Μαθήματος 200
   
Αξιολόγηση Φοιτητών:
Εκπόνηση Γραπτής Εργασία / Παρουσίαση 40%
Τελική Γραπτή Εξέταση 60%

{tab title="Συνιστώμενη Βιβλιογραφία" class="info"}

Μπορείτε να κατεβάσετε το Περίγραμμα του Μαθήματος σύμφωνα με το πρότυπο της ΑΔΙΠ σε μορφή pdf ΕΔΩ  pdf icon

{slider title="> Μεθοδολογία Έρευνας και Διαχείριση Ερευνητικού Έργου" class="info"}

Your text...

{slider title="> Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία" class="info"}

Your text...

{/sliders}

Πληροφοριακά Συστήματα Αυτοματισμού

Γενικά

Κωδικός Μαθήματος: 6001001
Εξάμηνο Σπουδών: Χειμερινό
Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας: 3
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS): 7,5
Γλώσσα Διδασκαλίας & Εξετάσεων: Ελληνική
Τύπος Μαθήματος: Επιστημονικής Περιοχής & Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Αυτοτελείς Διδακτικές Δραστηριότητες: Διάφορες Μορφές Διδασκαλίας (Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λ.π.)
Διδακτική Ομάδα: Δημήτριος Τσελές (Καθηγητής) - Χρήστος Δρόσος (Ειδικό Διδακτικό Προσωπικό)
Ιστοσελίδα Μαθήματος:  

Ανάλυση Τεχνολογικά Προηγμένων Εφαρμογών

Γενικά

Κωδικός Μαθήματος: 6001003
Εξάμηνο Σπουδών: Χειμερινό
Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας: 3
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS): 7,5
Γλώσσα Διδασκαλίας & Εξετάσεων: Ελληνική
Τύπος Μαθήματος: Επιστημονικής Περιοχής & Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Αυτοτελείς Διδακτικές Δραστηριότητες: Διάφορες Μορφές Διδασκαλίας (Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λ.π.)
Διδακτική Ομάδα: Δημήτριος Δημογιαννόπουλος (Επίκουρος Καθηγητής) - Σουλτάνα Βασιλειάδου (Καθηγήτρια Εφαρμογών)
Ιστοσελίδα Μαθήματος:  

Σχεδίαση Επικοινωνιακών Συστημάτων Αυτοματισμού

Γενικά

Κωδικός Μαθήματος: 6001002
Εξάμηνο Σπουδών: Χειμερινό
Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας: 3
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS): 7,5
Γλώσσα Διδασκαλίας & Εξετάσεων: Ελληνική / Αγγλική
Τύπος Μαθήματος: Επιστημονικής Περιοχής & Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Αυτοτελείς Διδακτικές Δραστηριότητες: Διάφορες Μορφές Διδασκαλίας (Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λ.π.)
Διδακτική Ομάδα: Δημήτριος Κάντζος (Επίκουρος Καθηγητής)
Ιστοσελίδα Μαθήματος:  

Αυτοματισμοί στη Βιομηχανική Παραγωγή/ Μηχατρονική

Γενικά

Κωδικός Μαθήματος: 6001004
Εξάμηνο Σπουδών: Χειμερινό
Εβδομαδιαίες Ώρες Διδασκαλίας: 3
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS): 7,5
Γλώσσα Διδασκαλίας & Εξετάσεων: Ελληνική / Αγγλική
Τύπος Μαθήματος: Επιστημονικής Περιοχής & Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Αυτοτελείς Διδακτικές Δραστηριότητες: Διάφορες Μορφές Διδασκαλίας (Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λ.π.)
Διδακτική Ομάδα: Γεώργιος Χαμηλοθώρης (Επίκουρος Καθηγητής) - Μιχαήλ Παπουτσιδάκης (Επίκουρος Καθηγητής)
Ιστοσελίδα Μαθήματος:  

More Articles ...

  1. Εφαρμογές Βιομηχανικού και Λειτουργικού Ελέγχου
  2. Ανάπτυξη Καινοτομικών Συστημάτων Αυτοματισμού
  3. Αυτοματοποιημένες Διαδικασίες Διαχείρισης Υλικών
  4. Μεθευρετικές Τεχνικές Βελτιστοποίησης
f t g m